Pomoc

1. Jak poruszać się po Sklepie?

 
Aby dokonać zakupu na naszej stronie, nie musisz się logować.

Jeśli jednak chcesz założyć konto, należy kliknąć w ikonę „Zaloguj” znajdującą się na górze strony. Po kliknięciu pojawią się dwa formularze – rejestracyjny (założenie konta) oraz logujący (dla Klientów posiadających już konto). Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego automatycznie zostaniesz zalogowany na stronie (w miejscu ikony „Zaloguj” pojawi się Twój login).
Obok ikony „Zaloguj” znajduje się przycisk „Monitoruj zamówienie” – umożliwia on podgląd zamówienia oraz będziesz mógł sprawdzić, na jakim etapie realizacji się ono znajduje.
Kolejna ikona „Wyloguj” służy do wyjścia ze swojego konta.
Ikona „Koszyk” przeniesie Cię do Twojego koszyka, w którym znajdują się wybrane przez Ciebie w trakcie zakupów towary. Jeśli koszyk jest pusty (nie wybrałeś jeszcze żadnego towaru) widoczny jest napis „0 produktów – 0 zł”. W miarę zapełniania koszyka będzie widoczna liczba towarów w nim umieszczonych oraz ich cena (netto bez kosztów wysyłki).
Asortyment Sklepu znajduje się w poziomym menu.
Po najechaniu kursorem na poszczególne kategorie uzyskasz podgląd podkategorii a dalej interesującego Cię towaru lub usługi. Po ich kliknięciu zostaniesz przeniesiony na stronę wybranego produktu, na której możesz dodać go do swojego koszyka.
Ponadto w pasku menu znajduje się dział Kontakt oraz wyszukiwarka, dzięki której możesz znaleźć interesujący Cię towar bezpośrednio bez szukania go na stronie Sklepu.
Klikając na logo Sklepu znajdujące się w lewym górnym narożniku strony, zostaniesz zawsze przeniesiony na stronę główną Sklepu.
W prawym górnym narożniku natomiast znajduje się dział pomocy, w którym obecnie jesteś oraz nasze numery telefonu, pod którymi skontaktujesz się z nami.

2. Jak dokonywać zakupu?

 
W zależności od Twojej woli zakupy możesz ale nie musisz rozpocząć od zalogowania się na stronie Sklepu.

Aby odnaleźć interesujący Cię towar/usługę rozwiń menu lub wpisz jego nazwę w wyszukiwarkę.
Po kliknięciu nazwy towaru/usługi zostaniesz przekierowany bezpośrednio na stronę produktu. Znajduje się na niej szczegółowy opis, zdjęcie, cena, a także opcje liczby, rozmiaru, wielkości itd. do wyboru, w zależności od produktu. Znajdziesz tu także odnośniki do produktów powiązanych oraz recenzje innych Klientów.
Aby dodać produkt do koszyka, kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”. Zostaniesz przekierowany na stronę, na której będziesz mógł albo dokonać finalizacji transakcji albo też powrócić do zakupów. Pojawi się tu również wstępne podsumowanie koszyka – w tym miejscu możesz jeszcze zmienić rodzaj oraz ilość wybranych towarów.
Po wybraniu opcji „Przejdź do zamówienia” pojawią się szczegóły Twojego zamówienia. Wypełnij formularz adresu płatności. Poniżej tego formularza pojawi się formularz zamówienia – wybierz sposób płatności oraz wysyłki, a wtedy zostanie podliczona ostateczna kwota zakupów (z podatkiem włącznie). Zaakceptuj Regulamin i kliknij „Złóż zamówienie”. Pojawi się Twój numer zamówienia oraz kompletny formularz zamówienia.
Numer zamówienia jest niezbędny, by zrobić przelew, za jego pomocą również możesz monitorować zamówienie.
Kompletny formularz zamówienia z wszelkimi jego szczegółami zostanie również wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail.
Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu.

3. Płatności?

 
Za zakupy w sklepie KreatywnaReklama.com.pl możesz zapłacić w następujący sposób:

1. płatność kartą poprzez PayU (chwilowo zawieszona):

– po dodaniu towarów do koszyka klikasz przycisk PayU, który automatycznie przekieruje Cię na stronę Twojego banku. Należy jedynie zalogować się na konto bankowe – nie musisz wypełniać żadnych formularzy, dane niezbędne do wykonania przelewu zostaną automatycznie pobrane.

2. płatność przelewem tradycyjnym:

– po zakończeniu zakupów w Sklepie dokonujesz przelew na określoną kwotę ze swojego konta bankowego.

4. Dostawa?

 
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Zamówione towary są dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Czas dostawy przez kuriera następuje zwykle do godz. 16:00 na drugi dzień roboczy
od dnia wysyłki (na adresy domowe dostawa nawet do godziny 19:00).
Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski jest darmowy.
Sklep pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika przewoźnika
w przypadku, gdy Klient błędnie wypełnił adres jej doręczenia, przesyłka wróciła do sklepu.

5. Zwroty i reklamacje?

 
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy towar zakupiony w Sklepie należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego odebrania.

Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna
w granicach zwykłego zarządu. Wraz z towarem należy odesłać dołączone do niego akcesoria oraz dokumenty (w tym dowód zakupu).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sklep dokona zwrotu ceny towaru niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone, w zależności od Twojej woli – przelewem lub przekazem pocztowym.
Gdy towar jest niezgodny z umową należy go odesłać na adres Sklepu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową oraz dowód zakupu.
Ponadto jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz zażądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
W określonych sytuacjach możesz domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Od umowy nie możesz odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
Zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Sklepu nie będą przyjmowane, chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
Towary poligraficzne wykonane na zlecenie po zaakceptowaniu przez Ciebie projektu nie podlegają zwrotowi.
Szerzej o zwrotach i reklamacjach w punkcie piątym Regulaminu.

6. Konto w sklepie?

 
Do dokonania zakupów w Sklepie nie jest konieczne założenie konta.

Ma ono jednak szereg zalet.

1. Dzięki założeniu konta możesz monitorować zamówienie na każdym etapie jego realizacji.

2. Założenie konta ułatwia kolejne zakupy – wszystkie Twoje dane przechowywane są w bazie Sklepu i nie musisz każdorazowo wypełniać formularzy dostawy itd. Ponadto na Twoim koncie znajduje się historia zakupów – możesz w każdej chwili odnieść się do niej, np. złożyć ponownie takie samo zamówienie nie przeprowadzając całego procesu zakupów od początku.

3. Dzięki koncie w Sklepie jesteś zawsze na bieżąco z aktualnymi promocjami, rabatami itd. dzięki wysyłanemu newsletterowi.

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas. Chętnie doradzimy!

+48 603 203 105